Μπορείς να τα κάνεις μόνος σου ή χρειάζεσαι ειδικό;
Πολλοί επιχειρηματίες αναρωτιούνται αν η διαχείριση social media είναι κάτι που μπορούν να αναλάβουν μόνοι τους ή αν πρέπει να εμπιστευτούν έναν social media manager. Η αλήθεια δεν είναι πάντα απλή.
Γιατί φαίνεται δύσκολο
- Χρειάζεται χρόνος και συνέπεια
- Απαιτεί γνώσεις στρατηγικής και τεχνικών εργαλείων
- Πρέπει να παρακολουθείς συνεχώς τις τάσεις και τον αλγόριθμο
- Η σωστή προώθηση κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι απλή υπόθεση
Όμως γιατί μπορεί να γίνει και εύκολο
- Με καθοδήγηση και εκπαίδευση
- Με εργαλεία που αυτοματοποιούν πολλές διαδικασίες
- Όταν θέτεις ρεαλιστικούς στόχους και πλάνο
- Αν εστιάσεις σε βασικές αλλά αποτελεσματικές ενέργειες
Ο ρόλος του ειδικού
Ένας social media manager φέρνει εμπειρία και γνώση, απαλλάσσοντάς σε από το βάρος και αυξάνοντας τις πιθανότητες επιτυχίας. Αν ο χρόνος ή η γνώση σου είναι περιορισμένα, η συνεργασία με ειδικό κάνει τη διαφορά.
Συμπέρασμα
Η διαχείριση social media μπορεί να φαίνεται δύσκολη, αλλά με τον σωστό τρόπο γίνεται πιο εύκολη και αποδοτική. Η επιλογή ανάμεσα στο να το κάνεις μόνος σου ή με ειδικό εξαρτάται από τους στόχους και τους διαθέσιμους πόρους σου.